reede, 28. november 2008

Jutt

Kui ma olin umbes 5 aastane, tahtsin ma jubedalt kooli minna. Sellel ajal ma vihkasin lasteaeda, sest seal oli lõunauinak ja lasteaia kaaslased olid igavad. Lasteaias rääkisime koguaeg kuidas me koolis koos mängima hakkame ja kui lahe seal olla võib.

Alati kui ma peale lasteaeda koju läksin, oli mul alati väga igav. Aga kui mu vend koju lõpuks koolist jõudis, rääkis ta alati mulle, mis koolis toimub. Vend ültes pidevalt: ”Lasteaias on parem kui koolis.” Aga mina seda ei uskunud. Tahtsin nii väga 7 aastaseks saada, et kooli minna.

Kui ma lõpuks 7 aastaseks sain, olin ma väga põnevil ja ootasin esimest koolipäeva. Kui see lõpuks tuli, olin ma väga rõõmus. Ütlesin koguaeg vennale: „Ma käin ka nüüd koolis.” Esimeses klassis oli väga tore ja lahe koolis käia. Kui esimene klass oli lõpetatud, sain lõpuks aru, et kool ei ole nii tore kui see välja paistab.

1 kommentaar:

Katrina ütles ...

Tean, mida sa tunned. Hea jutt:).